Träning

Skulle slutat kl. 17 idag, åkt hem, fått lagad mat, tagit det lugnt, bytt om,
gjort mig iordning osv. och sen åka på träning! Men nej.
Istället slutade jag vid 18.15 (för att det var så mycket folk och jag behövdes),
skyndade mig hem som en gris, åt 5 nuggets på tunnelbanan, bytte om och drog iväg.
Ungefär.

Träningen gick bra. Jag, Nicklas och Fabian körde övningar och byttes om så att
en person alltid vilade. Sedan set, först till 7 poäng.

Därefter var vi med i poolspel med alla de andra. Mycket folk idag..

Jag vann min 4-pool och kom till final =)

Hade en ordentlig magknip på kvällen så Nicklas, den raringen, ställde sig i köket
och lagade mig falukorv och mos klockan halv två på natten.. <3

Nu spelar han Bioshock och jag ska lägga mig..
Fröken Frauke presenterar imorrn, jag ska vara cupide... =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback