Sjuk, slö, våfflor och Battlestar Galactica..

Haha, vi sitter och hoppar i soffan och följer finalen av "America's Got Talent" (Come oon Eli!)
Båda har varit slöa idag. Legat och segat.
Soppa till lunch, våfflor med grädde och jordgubbssylt till middag.


Ska vara ledig imorrn också. Arbetsledaren ringde mitt på dagen och frågade hur det skulle bli och då mådde jag inge vidare så jag sa att jag skulle vara hemma..
Har sett en hel del Battlestar Galactica idag. Fuck, har man inge bättre så.. =P


Kommentarer
Postat av: Fabian

weeee

2010-02-03 @ 16:43:11
Postat av: Fanny

I know, what took you so long liksom..

2010-02-03 @ 19:01:27
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Fabian

Har ni kollat klart på mini-säsongen? HUR BRA ÄR DET? berätta berätta berätta

2010-02-03 @ 22:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback