Nicklas födelsedag!

Ja! Idag är det faktiskt Nicklas 22-årsdag. Han delar den med tvillingen Martin, grattis till dem båda!

Jag har verkligen försökt att göra Nicklas dag speciell och han lovade mig att han inte skulle röra ett finger hemma (som städning eller diskning), men eftersom jag jobbade 11.30-17.00 så var det svårt att kontrollera honom.
Så ja, självklart var det skinande rent när jag kom hem och så lämnade jag inte huset! =/

Annars såg hans schema ut så här:
11.00 Massor med pussar innan jag går till jobbet
11.45 Han möts av denna bakgrundsbild på datorn när han ska kolla mailen på morgonen:

14.00 Han kommer perfekt till mitt jobb när jag har en halvtimmes lunch!
Jag må inte ha fått hela kassalinjen att sjunga "Ja må han leva", men vi satt och pussades och matade varandra med pommes frites. Det var trevligt det med ;)
17.10 Han möter mig på videobutiken Casablanca där han får plocka ut vilken film han vill!
(Det var som att se en liten pojke i en leksaksaffär =P)

Han valde "Rush Hour"

17.30 Vi handlar alla ingredienser på ICA
18.00 Han placeras i soffan med en Guitar Hero-gitarr i famnen medan jag lagar maten.
18.45 Serveras "lyxrätten" lax, kokt potatis, franska örter-sås, pressad citron, grönsaker, gräslök.


Vi såg klart på Rush Hour, därefter var det presenter och tårta! (med ett litet värmeljus istället för tårtljus med hjärtan, för de har vi glömt vid förra födelsedagsfirningen på Fridhemsplan =S)

Det var fint med blommorna från i söndags också! 

Han var jätteivrig när han öppnade! ^^

Han var nöjd med sina presenter!
En potatissticka (vår har varit saknad väldigt länge..), ett fint blockljus, säsong 10 av Vänner och den här tröjan:

Nu spelar han lite Bioshock 2 och jag fick tillåtelse att blogga.
Vi har chips och dipp till kvällen, cola, spel och mys inplanerat framöver ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback