Möhippa!

Den här inbjudan skickade jag ut i början av månaden:

För min syster Felicia ska nämligen gifta sig, därav ha en möhippa!
Mycket planerande och pysslande av mig och Annikki och Sanna. Vi befann oss ikväll hos Annikki och inväntade Felicia vid 18.30-tiden, då hon kröntes till en rosa prinsessa! (det var mycket rosa denna kväll...)

Fantastisk mat! Fint upplagt och uppdukat av Sanna: =O


Vi hade bildspel på storbilds-TV:n med foton på Felicia.


Efterrätten var muffins med rosa glasyr och hjärtan, strössel och små kulor på. Jättegoda!
Och såklart rosa champagne, med hallon i! ^^

Jag hade gjort ett häfte med fyra sånger med kända melodier ("Hej Tomtegubbar", "En sockerbagare" "Var nöjd med allt vad livet ger" och "Love me Tender"), men med egenskriven text om Felicia. 

Vidare var det lite pyssel, en seriestripp, ett korsord.


Jag tror nog att det var ganska populärt ;) (Även om det gick förvånansvärt dåligt på korsordet för de flesta!)


DAGS FÖR SING STAR!

80's, Disney, ABBA. Alla utmanade varandra like crazy!

Sedan körde vi i lag istället. Lag Röd bestod av Jonathan, Sanna, Maja och Rebecka.
Lag Blå bestod av mig, Camilla, John, Felicia och Annikki. Det stod 3-3 inför sista duellen.
Den var mellan Camilla och Jonathan och BLÅA LAGET VANN! Wiii!

Vi gick hem vid 01.20, de av oss som var kvar.
Jättelyckad kväll!
Bröllop om exakt en vecka, exciting!

Trackback