Kall, vanlig söndag

Fint väder med sol ute idag! Men kaallt...

Efter att mamma och pappa varit här en sväng gick vi på en liten promenad. Drottninggatan ner från Observatorielunden. De höll på med en filminspelning, precis utanför Flirt Fashion.
Spännande att kolla på! =)

Det var reklam för Felicias klubb utanför Beyond Retro!

Resten av dagen har vi slappat. Käkat rester från igår, spelat Mario Kart Wii, Resident Evil (jag kollar på, och Nicklas spelar det till Gamecube), Rock Band och nu är det dags för Super Smash.
Jag har även ritat en hel del, Nicklas diskat =D

Hade besöksrekord igår förresten! En otippad ökning på 50%, utan att ha gjort någon särskild reklam för bloggen.. Väldigt kul! Fick även mail om att mina biljardvideos (som innehåller soundtrack tillhörande random musikbolag) kommer att förbjudas i Tyskland. Åhnej! =O
Så till mina tyska läsare: Sorry about that! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback