Invigning av micron, kattvakter, träning, klippning, mys..

Vi väcktes klockan 10 imorse av att de ringde från ett jobb som Nicklas sökt, ett lagerarbete i Kungsängen.
Lång intervju, sedan, eftersom vi ändå var vakna, satte vi på ett U.N.C.L.E-avsnitt.
Först senare på dagen märker man att man är trött..
Till lunch invigde vi vår nya micro (fancy för att den är digital och har grillfunktion =O)!

Istället för att sätta på ugnen, vänta på att den ska bli varm, lägga in pizzan och vänta i 20 minuter
så blev våra Billys färdiga på 2 minuter! =D

Kallt ute idag, det såg både jag och Sonja ;)

Vi drog till Hallonbergen tidigare för att vara kattvakter åt Kajsa (nedan) och Liston.

Vi fick middag (kassler & potatisgratäng), lyx-te till Nicklas, en remsa och 400 kronor i rikskuponger, för besväret.
Feeett nice!

Träningen gick bra. Nicklas spelade med Fabian och jag spelade med Tomas.
Sedan bildade vi Davies Cup, vi fyra (i lag mot varandra). Mitt lag förlorade båda gångerna vi körde =S

Martin hann komma hem innan vi gick till träningen och han gav Nicklas ännu en födelsedagspresent:

EN EXTERN HÅRDDISK. Eeeeh... TACK!
Det blir både min födelsedagspresent (fyller år i maj) och julklapp! ;)
När vi kom hem städade vi undan lite, klippte och rakade Nicklas och duschade.
Han blev jättefin!

Alltså, folk misslyckades totalt med min bild "Finn ett fel" så här kommer bilden lite större!
Jag sitter inte fel och får ont i ryggen (eller, det kanske jag gör också =P) och det är inte att glaset är för litet eller att det inte är cola i det! (Pff! Som om jag dricker mycket cola! ;))

Nu ska Nicklas inviga sitt nya te och jag kommer käka lite fikabröd som blev över från igår!
Se något bra (kanske sprintstafetten?), och mysa. Jobbveckan börjar imorrn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har 2 gissningar

1 det är nåt bakom gardinen??



2. det är nån vit grej i soffan under nån svart kudde där??

mvh anna



ps, vad kan man göra med grillfunktionen?

typ ta en fryst något och grilla?

typ majs???



låter niceeeee

2010-02-23 @ 01:24:55
Postat av: Anonym

hund?!?!

2010-02-23 @ 18:04:57
Postat av: Den hemliga beundraren

Lampan är tänd fast att det är ljust ute!

2010-02-23 @ 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback