Frisk! (sort of)

Det kom en snubbe och kollade på våra ventiler i morse kl. 9.
Nicklas gick upp och hjälpte till, jag låg med sovmask och suckade för att det lät så mycket när han borrade/dammsög. =)
Resten av dagen har vi chillat, sett på TV, spelat RE5 (bara sista kapitlet kvar! =S)
Fiskgratäng med vitlöksbröd till lunch, falukorv och makaroner till middag.
Jag är den GRYMMASTE på att steka falukorv! Den blir perfekt varje gång, OAVSETT märke! =O
Fanns det ett pris att vinna så hade jag lugnt tagit hem det..


Vidare har jag duschat (eftersom jag legat sjuk i 5 dagar var jag aaningen ofräsch) och bytte då också lakan och sovkläder. I can't WAIT, to go to bed! ;)

Hade inget godis eller sött hemma så jag vispade ihop kladdkakssmet och gjorde chokladmuffins med vispad grädde och chokladströssel! YUMM-IE! =P

Fanns det ett pris på finaste chokladmuffins borde jag ta hem det också.. Hmm..
Tillbaka till jobbet imorrn! Känns lugnt. Efter det blir det biljard med Nicklas, Martin och Adam.
GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Det var väldigt god korv och underbar kladdkaka.

2010-02-04 @ 17:18:24
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback