Första träningen på länge..

Seriöst. Senaste tre måndagarna har jag varit förkyld eller haft migrän och jag har jobbat över alla torsdagar sedan vinteruppehållet.. Så, ja. Första träningen på ett tag.

Det gick iaf bra. C-laget (jag, Nick, Fabbe och Adam) spelade lite övningar och turades om. Loopa på underskruv, avsluta på forehand, servar och returer, avsluta på backhand m.m.

På slutet körde vi vinnarbord med Andreas och Jesper också.
Jag REGERADE vinnarbordet, moahaha! Saknar att träna ungdomar.. =(

Annars idag.. Vi käkade köttfärsknyten till lunch (igen) och Knorrs Tomatsoppa, med nudlar i, till middag (den i påse, inte pulver). Efter träningen var det o'boy och mackor. =)

Jobb imorrn. That's fine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback