Förkylning, Resident Evil 5, program för Spångapoolen

Japp, jag ligger hemma och är förkyld.
Snuvig, nysig, ont i halsen, ont i huvudet och så vidare.
Vad har jag gjort? Sovit. Suttit vid datorn. Sett film.
Nicklas är förstås, som alltid, en liten ängel. Städar, pysslar om mig, handlar, hyr film och diskar.
Igår såg vi "Terminator - Salvation" Kul att vi satt på bion häromdagen och sa att killen i Avatar var heelt okänd, men bra. Tadaa! (I den här filmen medverkade han!) Anyways, den var bra.

Gick upp klockan 8 imorse och försökte gå till ungdomsmottagningen. Var 10 minuter tidig till öppet hus. Men de tog bara in 5 stycken, och jag råkade vara på sjunde plats. Får jag sitta och vänta ut öppet hus-tiden för att kanske få en plats? "Nej. Det får du inte." ("Jag har med mig en bok, snälla?" -"Nej") "Men jag kan boka en tid till dig om tre veckor, hur låter det?" "TJA DU, INTE SÅ JÄVLA BRA!"
Ska sjukanmäla mig från jobbet imorrn, men hade hoppats att få sova ut..

Idag åt vi kyckling med kokt potatis och sås på franska örter-crème fraîche.
Det var yummie in the tummie!




Programmet för Spångapoolen har kommit ut, helgen 13-14 februari. abbe, Tina och Adam anmäler sig klockan 8 på morgonen, Nicklas och min klass börjar först klockan 13.00 ^^




Nu ska vi äta vitlöksbaguetter och se filmen "Them", svartvit kultfilm från 1954. =J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback