BIOSHOCK 2!!!

Jag slutade tidigare idag. Inte så mycket att göra. Stod på board (etta mest =P) hela dagen.
Det var en hemsk olycka på t-centralen när jag skulle gå hem. Tre ambulanser och fem polisbilar stod på plattan och tunnelbanan var helt avstängd =O
Idag har Nicklas ilat iväg till Webhallen och hämtat hem vårt förbokade special edition Bioshock 2.
Han har räknat ner varje dag i två månader, skönt att det är över..



Den stora boxen innehöll spelet, LP, art book, CD och tre posters. I och med att vi förhandsbokade på Webhallen fick vi ännu en art book.

Jag har blivit sugen på att måla lite. Typ porträtt, eller nåt. Önskemål?
Jag gillar att rita i tusch, men det är svårt att rita likt folk då..

Önskar verkligen att jag hade Adobe Photoshop eller Illustrator.
Det börjar bli jobbigt att färglägga i paint liksom.. =S

Vad gör man på vardagskvällar? Har glömt bort..
Ska iaf kolla på när Nicklas spelar Bioshock! (Får se när det blir min tur..) =D


Kommentarer
Postat av: GudModerOst

Hej, måla mer :) Men jag har hört att Illustator är skit. De flesta jag har snackat med tycker PS är bättre. Så jag skulle rösta för det ;)

2010-02-09 @ 20:13:30
Postat av: Thomas

En LP-skiva? och ni har en LP spelare, bara det är otroligt :D

2010-02-09 @ 20:47:53
Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6575991.ab

2010-02-09 @ 22:05:19
Postat av: Sanslös

Hej svejs! Illustrator är ju mest bra när man ska göra vektorgrafik, stora affischer, logotyper och liknande. Jag brukar färglägga i ps, då jag är mer van med det och att använda lager vid färgläggning äger allt.



Du kan ju testa i gratisprogrammet Gimp (http://www.gimp.org/ ), det är helt acceptabelt och bra att färglägga i. :)



Jag skulle säga att om du oftast ritar med tusch, våga kludda med kritor, akryl, skissa med blyerts eller bara blaska på med vattenfärg. Go nuts! :D



/ Linnea

2010-02-11 @ 23:02:46
URL: http://www.sanslos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback