Biljard!

Dags för tävlingen "Mästarnas mästare!" En tävling där kvartetten jag, Nicklas, Martin och Adam tävlar och samlar poäng i 10 olika grenar och vinnaren i slutet av året vinner en vandringspokal.
Första grenen 2010: BILJARD!
Vi mötte upp Adam & Martin på Biljardpalatset på Fridhemsplan vid 19.30-tiden.
Tyvärr var det väntetid på bord, så då satt vi i baren, men det gick relativt snabbt.

Alla mötte alltså alla. Flest vinster vinner, den med näst flest vinner kommer tvåa osv.


Var lite rostig i början förstås, men ändå gick det rätt "bra" för mig. ;)
(Det vill säga TVÅ personer hade i den den svarta kulan i för tidigt, när de ledde =S)








Det var en trevlig afton i kamratanda och sportslighet (trots att Adam tjurade och spelade Snake när han var ute ur turneringen... =P)

Vinnarposerna!

Det roliga var att senast jag spelade biljard var just på DET stället, på DET bordet och med DE personerna (utom Adam) 18:e maj 2007! Letade fram några bilder från den gången. Då var jag och Nicklas nykära och blyga, mitt hår var kort, Nicklas hade bockskägg (!) och alla gick i skolan. Det var tider ;)



Vi spelade i drygt två timmar. På första plats kom Martin (i avgörande matchen mot honom hade jag i nr 8 på min andra stöt!), tvåa kom Nicklas, jag trea och Adam sist. Efteråt firade vi med glass och milkshake på McDonalds!
Awesome guys, see you next time!


Kommentarer
Postat av: Martin

Rolig kväll och tach till alla.

Gillade filmklippen, fast att det var ganska många missar.

2010-02-06 @ 12:22:04
Postat av: Adam

Filmklippet av mig var en orgie i uruselt spel och en majoritet av de allra sämsta sakerna gick dessutom i repris ett antal gånger. ;) Jag får se till att vinna nästa gren om jag ska kunna hänga med ...

2010-02-06 @ 16:30:14
Postat av: Fanny

Alla missade en massa Adam! Tur att jag inte fick nån film liksom.. =) Vänta bara till typ bangolfen, då kommer du äga oss!

2010-02-07 @ 13:15:54
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback