Äventyr på banken!

Stod i fritös idag och boundade med Abu efter klockan 17 på board. Det var kul!

Var på utflykt i kylan mitt på dagen. Skulle till banken och betala lite räkningar för Burger King.
Vad gör jag? Hittar förstås inte banken. Irrar runt som en galning, går in på fel bank och är allmänt snurrig.
Haha, det är bara jag som gör sånt..

Gick tidigare från jobbet för att köpa en present till Nicklas på Åhléns (en tekula).
När jag kommer hem visar det sig att han varit ute och köpt precis en sån till sig själv! =O

Det är match imorrn, alltså blir det inte mycket förberedelse inför hans födelsedag, men vi ska kolla upp om det går någon bra biofilm att se efter jag slutat jobba på torsdag.

Ikväll kommer vi spela lite Guitar Hero, äta fikabröd, ta det lugnt.


Svar på en fråga om Martin och Nicklas är tvillingar:
Svaret är faktiskt ja. Man kan inte tro det, och inte är de lika. Men två minuter skiljer dom åt. <3

Svar på en annan fråga: (Vad är fel på denna bild?, eller, Vad hör inte hit?")

Anna nosade lite på svaret och någon svarade "hund" (anonymt). Bra jobbat! =D
(Shame on Fabian och Tina)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH MEEEN VA LÄSKIGT



HUR GJORDE DU ME BILDEN???

Nu ser man ju att de e en hund



å ja trodde de vita som man såg va nån strumpa

va läskigt å coolt!!!!!



mvh anna

2010-02-24 @ 01:54:56
Postat av: Nicklas

Det är faktiskt två olika bilder, den första som ni fick se fotade jag utan blixt. Den andra fotade jag precis efter med blixt och då ser man tydligare att det är en hund som ligger där. :)

2010-02-24 @ 11:36:51
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback