Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag idag! <3

Gick upp sent, lite huvudvärk, lata.
Jag lagade korv med bröd, han handlade till mitt bak.
Jag gjorde en tårta till mammas födelsedagsfest, vi gjorde oss iordning och drog till päronen vid 17-tiden.

Alla barn + respektive partner var där.

Vi började med att dricka och skåla i champagne.

Till förrätt var det skinka med melon. Varmrätten bestod av oxfilé, klyftpotatis, sallad, stekta champinjoner,
bearnaise- (eller rödvins-) sås. Det var huur gott som helst!

Min tårta bestod av laktos- och glutenfri kladdkaka med vispad (laktosfri) grädde och vindruvor & physalis på.

Och så sjöng vi "Happy Birthday"

Den blev väldigt god, om jag får säga det själv! =)

Vi planerade lite om bröllopet, vilka slags snittar vi ska göra, men vi drog vid 21.30-tiden.
Märk mina nya strumbyxor från H&M med hjärtan på:

Väl hemma så tände vi lite ljus och gjorde det mysigt. Jag gav honom ett kort med 60-tals-Batman
och jag fick ett gulligt roskort och The Sims 2! (!!!) Awesome! Inga mer serier från och med nu alltså... =S

Nu är det snart läggdags! Hoppas att alla haft en bra alla hjärtans dag!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt me familjen



e ni många syskon?

vad heter dem? hur gamla är dem?



mvh anna

2010-02-15 @ 12:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback