Vinnaren från tävlingen i lucka 12!

Det var ett ruskigt svårt korsord jag gjorde, sa alla. Men fyra personer har iaf skickat in det korrekta lösenordet som var JULPYSSEL. Bra jobbat! Var det någon, med handen på hjärtat, som klarade hela korsordet? ;)
Nedan postar jag svaret, skrivet av Nicklas i paint. Han klarade hela (men med liite hjälp).
(Om du vill lösa korsordet på egen hand, klicka då inte på miniatyr-korsordet.)
Jag valde att lotta ut en lycklig vinnare från denna tävling, eftersom deltagarantalet var lägre än förra gången.
Vinnaren blev Camilla, som kommer få en pärlplatta. Grattis!
Här har vi Rickards pris från förra tävlingen:
På söndag är det den tredje och sista tävlingen! Hoppas vi ses då!

Kommentarer
Postat av: En Hemlig Beundrare

Hej!



Vilket fint korsord, och vad duktig Nicklas var som kunde lösa det (hade han kanske på sig sonic-hatten under tiden?)!

Själv klarade jag knappt ett enda ord, haha!



Här är iallafall en sång jag skrivit om Nicklas och hans hatt. Hoppas att han tycker om den, och att vi snart får se fler bilder på honom!



Kram!

http://www.easy-share.com/1913304170/nicklasnicklas.mp3

Postat av: Rickard

Sweet!

2010-12-17 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback