Saker att testa på BK

Nu slutar jag jobba på Burger King om 14 dagar och 18 timmar (but who's really counting?).
Det finns vissa saker på menyn som jag fortfarande inte har testat! (Eftersom jag jobbat där över 3 år så är det lite shame on me).
Så, här kommer listan. Dessa saker ska jag pröva innan jag slutar:
  • Fiskburgaren, BK Fish. Fiskfilé, majonäs och sallad.
  • Classic BBQ Beef. Baguetten med kött, ost, majonäs, sallad, bbq-sås och rödlök. Alla säger att den är väldigt god..
  • Fullkornsbrödet. Jag håller mig ifrån allt som verkar det minsta nyttigt på ren princip. Borde dock testa detta bröd med grillad kyckling kanske?
  • Veggie Burger. Den luktar ju så gott när den kommer ut ur micron, och fryst ser den ut som en sån där havrekaka. Hur kan det gå fel då liksom? Hamburgaren innehåller lättdressing, sallad, tomat, gurka, lök, ketchup..
  • Whopper Pepper. Jag vill gärna säga att jag har testat den. Men en Whopper Pepper utan varken pepparsåsen eller jalapeños (och ingen av dem har jag smakat), blir mest bara en.. Whopper.
  • BBQ-dipsåsen och Curry-dipsåsen.
  • Chili Cheese. Jag har suveränt lyckats undvika denna delikatess. Lökringarna undvek jag tills för bara ett par veckor sedan.

Vi får hoppas att jag inte tycker att något av ovanstående är gott, för då kommer jag bli så sur att jag inte ätit det tidigare på 3½ år... (och från och med snart måste leva utan det =S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback