Julaktiviteter

Gjorde världens deal idag med Josefine. Om jag jobbade till 19.30 idag istället för till 17 så kunde hon ta hela mitt pass imorgon! Eh, ja tack! Dessutom stod jag mest på board de extra timmarna ändå! Mycket folk! Ny tjej idag (stackarn). Så när jag slutade vid åtta så drog jag och köpte ett par av de sista julklapparna och sedan kom jag hem och pysslade med Nicklas resten av kvällen!
Vi har bakat pepparkakor, druckit julmust, lyssnat på julmusik och slagit in julklappar! Awesome!
De blev jättegoda!
Det här är jag och Nicklas HAHA:
Konstigt att gå och lägga sig tidigare än man gör när man jobbar.. Men lite saker kvar att göra imorgon!
Sedan är vi redo för juuuul.

Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare...

Hej!



Åh, vilka fina kakor ni gjort! När jag gör pepparkakor ser dem mest ut som tomtens kakor i din serie haha!



Ville bara säga att jag stickat en julklapp till Nicklas. Det är en ny hatt, fast istället för sonics öron föreställer den hans hundkompis Tales huvud! Så nu kommer niklas kunna klä ut sig till bägge kompisarna i Sonics glada värld! Jag kan posta den till er om du vill. :)



Kramkram!

Postat av: Fabian

Pepparkakorna på er två är rätt awesome :)

2010-12-23 @ 13:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback