Fannys kladdkaka

Alltså, jag säger det ju varje gång. Men DEN HÄR gången menar jag det. Kladdkakan jag äter just nu är den godaste kladdkakan jag någonsin smakat. Jag har kommit på hemligheten. Man har den inne i ugnen så länge som receptet säger (man tar alltså inte ut den efter 7 minuter då den fortfarande är rinnig). Ja. Vi sitter och äter kladdkaka och spelar Forza/ritar. Ja. Som man säger på Fejsbok-språk: Like.
Annars har det sett bra ut på sistone. Såna här bilder är trevliga:
Även! Kolla vad jag hittade:
"Serietecknare som bloggar", inte bloggare som tecknar serier! =D Bloggen där jag hittade detta innehåller förresten massor med serier, kolla in den på http://spocksword.blogspot.com/!
Har stått på board mest hela dagen. Blivit undervisad av Anna om årets Idol. Nicklas kom och mötte mig när jag slutade och vi gick hem tillsammans. Mysigt.
Pingismatcher imorrn! Både A-laget och D-laget spelar hemmamatch 18.15!
Jag är där som åskådare och hejarklack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback