Tre nya tjejer!

Idag var en rolig dag.
Det kom tre (!) nya tjejer idag. Jag lärde upp Silvia, och sedan Anna. Den sista tjejen heter Linnea.
Jag undervisade 8 tjejer under det första året jag jobbade på BK, sedan har jag inte lärt någon de senaste två åren så det var jättekul att visa henne kassan och att ta beställningar! Lite panikslagna var de, men duktiga. ;)
När jag kom hem vid 20-tiden var det tomt och mörkt hemma. Konstigt, var kan Nicklas vara?
Så öppnade jag datorn och såg detta:
Det kom en ny tjej i måndags och det kommer ännu en ny imorrn. Många slutar nu i höst, det är därför det är massanställning. På kvällen har vi spelat Left 4 Dead 2 och ätit kaviarmacka och sett ett Mannen från U.N.C.L.E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback