Stockholms Kulturfestival 2010

Eftersom det är massa jippon på plattan är det väldigt mycket folk hos oss. Varje dag får man frågan om man kan jobba över och jobba extradagar. Men men. Idag gick jag iaf klockan 17 och åt på grillen i Hallonbergen med Nicklas och Martin. Därefter pingisträning. Körde "lådan" med Nicklas, det gick superbra. Tävling på söndag! Exciting, första tävlingen nu i höst, får se hur rostig man är..
Imorgon kommer jag antingen attenda Dr. Sketchy's Daring Adventures on the Seven Seas! (Man tar med sig block och penna och målar av modeller till skön musik och skumpa, vad jag förstått. Syster Felicia och hennes man John ska stå modeller, Sailor Tema) eller så kommer jag jobba över. Hmm, tough call..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback