Skoj på jobbet

Damn, idag har vi flummat i kassan hela dagen. Först ägde jag, Louise och Lida.
Sedan började jag och Louise köra "20 Frågor" (någon tänker på en känd person, eller som alla känner till, och så ska de andra lista ut vem det är genom att ställa frågor. Helst ska man lista ut vem det är innan man når 20 frågor). Hur kul som helst! Vi fick med oss Linda, Jessica, Kristin och Anna också. Till slut blev det bara en tävling mellan mig och Linda vem som kunde lista ut flest personer =D (det slutade på 4-4 faktiskt). Jag klarade arbetsledaren Sylwia på 5 försök och Usain Bolt på 4.
En annan kul sak är att vi har fått tillbaka kissen Sonja, som varit på "sommarlov" ute på landet.
Nicklas tog emot henne idag och hon fann sig tillrätta direkt. När jag kom hem så kelade vi och lekte med pinne och boll. Hon verkar må bra här. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback