Partey i fredags

Right, har lite foton från i fredags. Då jobbade jag till 19.45, sedan käkade vi BK-mat och så drog vi till Jonas.
Där mötte vi hans syster Jenny, trevligt trevligt. Vi fick också prova på high-tech-rörelse-tv-spelet Move.
Spännande! Här ställer vi oss i position så att spelet får läsa av hur långa vi är och var vi har armarna. Ser ni oss i tv:n? =P
Vi spelade bara pingis och frisbee-golf.
Jag gick loss rejält..
Det blev oavgjort i frisbee-golfen!
Sedan dags att inviga Jenny i Beer Pong! Vi andra är ju något av veteraner, men det hjälper visst inte..
Jenny ägde oss allihopa, och eftersom Jonas var med henne båda gångerna så vann de!
Efter ett tag kom Erika hem och joinade oss. Inte så kul med Beer Pong, men Sing Star Kent är kul!
(Märk vad jag sjunger med..)
Därefter The Beatles: Rock Band! Jag och Nicklas delade på trummor, Jenny var grym på gitarr och Jorika sjöng.
Kommer inte ihåg varför Jonas ligger utslagen i soffan omgiven av kort..
MER Sing Star!
591:an till S:t Eriksplan kl. 03.16, awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback