Mojitos, Buzz och Beer Pong

Efter en slödag gjorde vi oss iordning och drog till Jonas igårkväll för lite Mojitos.
Vi anlände strax innan Gun och Christian.
Vi började med ett par omgångar Buzz. Jag och Nicklas spelade tillsammans, Jonas vann båda gångerna =(
Sedan var det dags att inviga Beer Pong-oskulderna.
Christian och Gun tyckte det var kul. Sistnämnda fick i sig en del och det haglade fnitterattacker och "boll"-skämt under kvällen ;)
Jag satte ett par. Värst gick det dock när det var tjejerna mot killarna.. (Guns förslag)
Här är det styrketräning med Jonas frys.
Sedan fick vi bevittna en känslosam scen med Jonas och hans kylskåp..
Lite The Beatles: Rock Band hann vi med innan ChristiGun var tvungna att gå hem och sova (Gun skulle jobba idag klockan 10 =S)
Erika kom hem från Tech Noir vid ettiden och då fortsatte festen med Rock Band och Kent Singstar
Vi hittade någon slags buss som tog oss till Vällingby och därifrån gröna linjen hem. I vårt tillstånd. Wow.
Idag har präglats (iaf för mig) av huvudvärk från igår. Nicklas är nu på hemmafest hos lite folk vi knappt känner. Jag skulle följt med också men känner mig dålig =( Hoppas att han har kul! Jag sitter och dricker Pommac och läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback