Grillfest i Huddinge

Ska göra en stor special senare om Fraulein Frauke-kvällen, därför skriver jag inget om det nu.
Istället kan jag bjuda på ett foto på min asgoda kycklingsallad:
(Stekt kyckling, makaroner, isbergssallad, tomat, gurka, majs och Rhode Island-sås)
Idag har vi varit sega hela dagen, drog till Huddinge vid 18.30-tiden för att grilla hos jobbarkompisen Jessica.
Vi mötte upp Kristin på pendeln, och vi åkte hem med henne också (då med bil, körd av Anna)
Mycket folk man inte kände, men en hel del tjejer från jobbet också.
Fina vovvar var hyperaktiva och sprang runt och skällde =)
Vi hade ändå fyra korvar i kylen och fyra korvbröd i frysen, tadaa!
Vi hade jättekul, pratade med Vicky, Anna, Ida, Maria, Helena och Jessica. Drack lite rysk champagne. Soft.
Nu ligger Nicklas faktiskt och sover. Vi gick tidigt för att han ska upp klockan 7 imorrn för att vara sällskap till Lisa, som ska till ögonläkaren. Jag sitter ensam i köket och ritar och läser. Är tömsig så kommer också lägga mig rätt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback