Fanny och kändisarna

Wow, inom loppet av tre dagar har jag sett inte mindre än två (!) kändisar.
Deras status och viktighet i världen kan diskuteras men om man har en Wikipediasida är man i min bok en kändis (eller iaf värd att skryta om i ett tråkigt blogginlägg). Först såg jag Musse Hasselvall, kampsportsperson och senare också programledare, gående på VÅR gata, precis nedanför vårt fönster! Jag motstod en impuls att kasta något på honom..
Idag handlade också Idol-stjärnan Johan Palm av mig på BK. Sorgligt att jag visste vem han var innan jag fick bekräftelse av Jessica.. Omringad av ett par emotjejer beklagade han hur jobbigt det var att blogga när man känner sig tvingad (och jag håller med honom iofs). Han beställde ett cheeseburgermeal med cola.
Så där ser ni. Alla som vill ha en autograf får maila till mig [email protected], ni kan vallfärda till mitt jobb för att dyrka mig eller helt enkelt skicka mig ett fanmail, men kom ihåg: Jag tar på mig byxorna precis som ni på morgonen, låt oss inte bli hysteriska nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback