3½ år!

Idag (klockan 19.17 för att vara exakt) så har jag och Nicklas varit tillsammans i 3 och ett halv år.
Det är kanske inte något att fira, men för tre år sedan så såg det ut såhär:
Jordgubbstårta, favoriträtten med kyckling och potatiscroquetter, bodde hos hans mamma i Hallonbergen, hår till under axlarna bara, tandställning.
Idag firar vi nästan lika mycket. Jag jobbade till 17, vi gick och handlade lax (30 kronor för fyra filéer!) och stuff. Käkade nuvarande favoriträtten lax och potatis.
Vi har päronsoda, sockerdricka, passionssoda, Coop-Cola (4 för 35 kronor ;P), Super-Chips, Ballerinakakor och Left 4 Dead 2. Låter som en bra kväll tycker jag ;) Jag spenderade treårsdagen 26/2 i säng med migrän, så något kul måste jag ju få ha..
Däremot är det inte helg än, ska jobba några timmar för Linda imorgon 16.00-19.30, man tar vad man får.
Hoppas på något spännande på lördag, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Fabian

Grymling, grattis!

2010-08-26 @ 23:07:18
Postat av: Adam

Grattis!

2010-08-27 @ 17:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback