Talang med Fabian och Tina

Jobbade bara två timmar. När jag kom hem från jobbet var Fabian och Tina där.
De tre kollade på Talang, eftersom Tinas tvillingkompisar skulle vara med!
Vi kom fram till att både Nicklas och Fabian ska auditionera dit! (den ena med Guitar Hero, den andra med piano/sång). Jag satt och ritade min stripp ett tag, de spelade Mario Kart Double Dash.
Sedan Guitar Hero World Tour.
Vi spelade med två gitarrer, men fyra personer. Jag och Nicklas på en, och de på en.
Upp tidigt imorrn, vi ska lägga oss strax. Fick iväg dem vid 23 (=O). Har packat lite och förberett.
Vi ska lämna hunden hos Fabian och Tina imorgon bitti, så då måste vi upp ännu tidigare =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback