Sega som vanligt

Och då menar jag tyvärr inte tv-spelsföretaget Sega, utan att jag och Nicklas har skippat ännu en träning för att slöa hemma och pyssla. Jag jobbade i kassan till klockan fem idag, kom hem och tog hand om en soffliggande Nicklas, som hade huvudvärk. Städa, laga mat.
Kyckling, grönsakswok, paprika & chili-crèmee fraiche och fjärilspasta blir en salig blandning!
Imorgon ska Nicklas faktiskt jobba! Extraanställd på ett musiklager i Fruängen. De flyttar snart till Haninge, och då kommer han hjälpa dem med själva flytten också. Kul! Han jobbar 08.30-16.00. Lycka till älskling! Efter det ska vi till Gröna Lund , speciellt inbjudna av Tina, som jobbar där. Gratis inträde och åkband för 10 av hennes vänner!
Jag blir hemmafrugan imorrn och Nicklas är ute och tjänar levebrödet. Spännande!
Jag ska iofs klippa mig och rita serier och sånt, så jag kommer göra lite "nytta" också, inte bara diska ;)
Nu är det definitivt läggdags, ska upp och göra frukost till honom 07.15 imorrn! =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback