Intervju, cyklar, fika i Vanadisrondellen, kladdkaks-PACMAN!

Såhär söt och ynklig var Nicklas imorse när han fick frukost på sängen av mig 08.15
Han ska ju nämligen på jobbintervju på ett lager i Spånga.
Det gick bra att åka, och hitta, dit. 09.20 gick han upp till entrén och jag satt i den gassande solen utanför och väntade.
Det gick bra. Massa frågor att svara på osv. Jobbet avser sommaren bara, då de har som mest att jobba. Om det blir av så hör dem av sig i maj. *Håller tummarna*.
Sedan åkte vi hem och åt lunch: Pizza från igår till Nicklas och potatissallad och kassler till mig.
Det var väldigt fint väder på morgonen så vi tänkte vila lite och sedan gå ut på eftermiddagen i parken.
Tyvärr sköt vi upp det lite för långt och det blev molnigt, men vi gick ut och köpte ballerinakakor, gifflar och spray-grädde och tog med min nybakade kladdkaka och satte oss i rondellen vid Vanadisplan.
SUPERGOTT!
På vägen hem kollade vi på cyklar på två affärer. I affären på Norrtullsgatan fick vi vänta länge!
EN försäljare fanns det, och han pysslade med kunden innan oss i 30 minuter innan vi fick hjälp!
Och de cyklarna var svindyra, 11000 kronor var den billigaste.
På den andra affären fick vi hjälp en av dansk direkt, tog hem en katalog och Nicklas har hittat sin drömcykel!
Merida Road Ride 901!
Den är dyr, så vi kommer spara ihop pengar tills vi har råd med den. Skatteåterbäringen kommer ju snart...
Annars struntade vi i träningen, p.g.a seghet och huvudvärk, och istället åt vi falukorv och makaroner, såg Vänner, myste, spelade på arkaden och Army of Two m.m.
Nu ska jag äta av pacman! =D

Kommentarer
Postat av: Jonas

det där lagret är ju på min promenadrutt ju :)

2010-04-22 @ 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback