Hundvakter, lax, jobb, Guitar Hero World Tour

Mycket på sistone, känns det som iaf.
Kaos för flygresenärer för tillfället, Felicia och Johns bröllopsresa till Prag blev plötsligt i fara. De lämnade hunden till Nicklas igår på centralen för att "försöka ta sig söderut på vilket sätt det än går". Sist jag kollade på Facebook befann de sig på en färja till Tallinn =S
Igår slutade jag vid 17 och drog hem och duschade och bara kopplade av. Skippade after-work med jobbet för att äta lax och ha myskväll med Nicklas ;) Vår absoluta favoritmat till middag för att fira att jag fått helg och lön:
Däremot så blev det inte helg riktigt än. Ska och jobba idag bara ett par timmar istället för Julia.
Nicklas sitter nu och spelar Guitar Hero. Han ska på jobbintervju på måndag för ett bildelslager i Spånga!
Andra bra chansen på bara en vecka! =)
Annars övade vi oss idag att gå upp tidigt eftersom vi imorrn åker till Nicklas landsställe vid 10 på morgonen från Hallonbergen. Hans intervju är klockan är 09.30, så det var lägligt att börja gå upp tidigt.
Vi åt potatissallad, prinskorv, stekt kyckling och lax. Det var gott ^^
Promenad i solen (typ) med Morticia idag också. Vi väntar på att höra från Annikki, hundvakten som ska avlösa oss någon gång idag. Jag ska joina Nicklas, sedan blir det nog att dra till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback