Diskning, promenad i solen & Vem vet mest?

Lunchen bestod av kyckling med jasminris och Uncle Ben's sweet and soursås.
Eftersom vi inte hade några rena tallrikar blev det de djupa, och besticken är
omaka p.g.a. att alla andra är upptagna, den här muggen var den sista glasliknande
saken jag hittade i skåpet. Ja, det är dags att diska =S
Nicklas hjälpte sin mor med att flytta en byrå på eftermiddagen.
Under tiden satte jag på väldigt hög musik och diskade/dansade.
Som ni ser är skåpen nästintill tomma, och diskbänken är det inte:
Katten stämde med in i sången ibland.. (Hon var hungrig)
Annars hade vi en jättetrevlig promenad i solkskenet när Nicklas kom tillbaka från Näckrosen och jag hade för första gången på mig min vårjacka! Wii! Vår och kärlek spirade i luften! (även om vissa har lite problem med solkskenet?)
Kollade lite på Hemmakväll
och handlade på Konsum.
Sedan hem, pyssla, sätta in all disk i skåpen, mysa osv.
Nu till något jätteroligt! Min gymnasiekompis Emma var med i "Vem Vet Mest?" idag!
(eller, det var en repris, så någon gång i veckan som gått sändes det). Hihi! =D
Hon fick svåra frågor dock, och tog sig inte förbi andra omgången. =(
Hon var på plats nummer 1!
Rickard Olsson är programledare.

Kommentarer
Postat av: Fabian

Coolt med Emma, synd att det inte gick så bra.

2010-04-11 @ 23:43:24
Postat av: Ronja

" vem vet mest" äger xD

2010-04-14 @ 19:44:45
URL: http://dekutree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback