Borta bra, men hemma bäst!

Packade långsamt, åt upp kladdkakan, såg lite Hasse & Tage och sedan åkte i en trång bil ända till Stockholm. (Pappa, jag, Nicklas, Sonja, Felicia, John, Morticia, två laptops och en massa packning)
Sonja fann sig till rätta direkt.
Vi packade upp, Nicklas städade och jag gick och handlade mat för veckan och kvällen.
Vi åt fläskkotletter med potatis och gräddsås. Supergott!
Och idag, äntligen, blev hemsidan klar. Gå gärna in på den (http://fannicklas.thecomicseries.com), men helst vill jag att folk fortsätter läsa bloggen. Stripparna kommer alltid först hit!
På tal om strippar har jag glömt mina seriepennor på landet, upptäckte jag just. AOSCH!
Men, får tillbaka dem i veckan.
Nu har jag haft ett litet lov både från jobb och från serier (i och med två röda dagar runt påsk), men NU börjar jobbveckan igen. 11.30 imorrn!
Annars, Nicklas har klarat Raining Blood, wohooo!
Här är min talangfulla syster Felicia:

Kommentarer
Postat av: Fabian

Nice att du klarade Road Killing Nicklas, visste väl att det skulle gå vägen.

2010-04-06 @ 01:13:52
Postat av: GudModerOst

Raining Blood Fabian! Sjukt Nicklas, den är ju superduper svår. Skulle vilja se det live någon gång :)

Maten ser jätte smaskig ut också ^^

2010-04-06 @ 10:56:27
Postat av: Nicklas

Tackar. Jag ska försöka visa upp det live någon gång. Nu kan du skryta för dina kompisar att jag har klarat den. :P

2010-04-06 @ 11:32:42
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken mysig påsk ni fick

å vilken goood mat!



kram anna

2010-04-07 @ 00:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback