Äntligen internet igen!

Internet började fungera hux flux igår vid 23-tiden. Jätteknäppt!
Men men, nu kan jag fortsätta med mina viktiga sysslor på nätet, såsom... farmville...?
I lördags spelade vi "Axis and Allies" hemma hos Martin och såg den otroligt dåliga filmen "Gamer", med snubben från tv-serien "Dexter" (något vi kom på halva filmen in, och blev inte mer förtjusta för det)
Nicklas och jag var Tyskland/Japan. Martin var då USA, Ryssland, Storbritannien.
Jag var med i 2 timmar, sedan drog jag hem och förberedde för myskväll.
Spelet ville inte ta slut, jag väntade Nicklas hem vid 19-tiden, han kom hem klockan 23! =(
(Då var spelet ännu inte slut) Under tiden stod jag vid spisen från kl. 19.30 tills han kom hem och gjorde inte mindre än 11 matlådor! =O Och detta var min sorgliga middag:
Det blev tre matlådor med bacon, fjärilspasta och Dolmiosås, tre matlådor med snäckpasta (?), kyckling, grönsakswok och paprika & chili-sås, två matlådor med stekt kyckling, jasminris och currysås och tre matlådor med stekt kyckling, jasminris och sweet and sour-sås. Vi har redan provat ett par, och det var gott!
Så, en lätt deprimerande lördag..
Men men! Söndagen blev desto bättre. Film, spel, mys, ritande och planerande.
Idag jobbar Nicklas (Hah! Hans tur att få panik sista kvällen innan jobbveckan!) och jag håller på med tvätten och kollar på filmen "Overboard". Kattvakter och träning ikväll, ska rita så mycket jag kan, städa.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2012-01-12 @ 23:58:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback