Trevlig söndag

Hah, jag tänkte hinna duscha, diska, äta, rita stripp, klä mig och städa innan vi skulle till syskonträff kl. 15.
Eller hur liksom.. Vi gick iaf upp, det gjorde vi. Städade lite också. Klädde mig hann jag. Vi åt.
Anyhew, Fabbe och Tina kom till oss kvart i och vi gick strax därefter (min halvstorasyster Pierina, som höll i festen, bor typ 1½ kvarter bort från oss). Glömt portkoden, oops! Andra halvsystern Pernilla räddade oss!

Det bjöds på kaffe och cheesecake och kladdkaka (med chili, very interesting), Bragokex.
Det blev inte så många, och ett av tre födelsedagsbarn saknades,
men det var väldigt trevlig att bara sitta där och prata lite.
Fabbe fick här en present med ett foto på en fin tavla av Leif Loffe Norman http://hem.bredband.net/alesjo/

Mina storasystrar Pierina och Pernilla (sistnämnda lite dold)


Vi gick vid 18-tiden, drog till ICA på hörnan. Här är jag med den vackra blomman vi fick med oss hem!

Hem till oss för en häng-kväll

De käkade kebab, vi rester av kyckling/Billys Pizza

Tina och Sonja ^^

Shot! Shot! Shot! Shot! Shot! Shot!

Spelade en omgång "Bondtolva"

Charader of course, det är superskoj. Här är Nicklas <3

Och.. Ja, jag vet inte vad jag gör. (Marscherar ser det ut som..)

De drog vid 12-tiden, lite Rock Band och Mario Kart Wii blev det också förstås. Mycket trevlig kväll, och dag.

Nu sitter vi och väntar på fiskgratängerna i ugnen, har fyra tvättmaskiner i, ska ner strax och lägga
kläderna i torktumlaren.. Ikväll PINGIS! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback