Städdag!

Har varit en lugn och härlig dag. Jag går upp och ut och handlar, Nicklas lagar mannagrynssmet till sig själv och jag käkar kalla pannkakor dränkta i socker.


Sedan var det städa för hela slanten. Han köket, jag vardagsrummet. Dammsuga under sängen, soffan. Damma spelhyllorna, samla ihop kattens alla bollar, sortera kläder m.m.


Vi har också sett cykel-VM och spelat trummor på Expert, Rock Band 1. Han spelade trummorna, jag tog pedal.

Vi har bara 5 låtar kvar, sen kan vi plocka ihop skiten och lägga dem under sängen, men vi klarar inte en av låtarna, gah!!


Det här resultatet fick Nicklas SJÄLV!

Nu är han ute och köper pizza åt oss, Azteka ska vi prova (delar på pizzan, vi är panka)
Jag ska under tiden välja en av våra filmer att se men det är så svåårt.
Ska rita lite ikväll, har två dagar på mig innan jag börjar jobba, då ska det "strippas"!


Kommentarer
Postat av: GudModerOst

Hahah Fanny strippar. Hahaha!!

2009-09-27 @ 19:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback