Rock Band Beatles!

Fan, jag har haft skitkul ikväll! Vi kom hem vid 00.30-tiden från spelkväll hos Martin Lindell.
Kom dit, tog oss en drink, pratade med Janone från forumet Cowabunga.
Drog sedan genast in i Rock Band Beatles. It's AWESOME!
Jag sjöng för det mesta. Teamade upp mig med en grym kille, som visar sig skriva i speltidningen GameReactor, Jonas. Alla låtar var inte upplåsta, man saknade en hel del, men det var sjukt bra gjort.
Längtar tills vi ska köpa det.. =(







Nu sitter vi och kollar på Tjejligan på TV. Fick ett (fylle?)sms från Fabbe förut:
"fanny, du är den perfekta karaokepartnern, jag hoppas vi går ut nån gång och vi kan sjunga ihop...
puss, din tillgivne bror, fabian"


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Kvällen hos Martin var grymt kul. Det gör jag gärna om.

2009-09-20 @ 22:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback