Resa till Riga!

Halloj. Idag är jag trött och har blåsor på fötterna. Värsta kaoset på jobbet när en arbetsledare TRODDE att hon såg en kontrollant. Då trollades det fram nya arbetsskor som inte funnits på 3 månader, alla tjejer blev tillsagda och kontrollerade kläder, smycken, skor, hår, smink osv. Det rings in extra personel, chefen kommer, alla är stirriga och stressade. Det visar sig dock att det inte var en kontrollant! Haha.

Däremot var det ännu mer kaos när vår fritös går sönder. Mitt på dagen har vi inga Crispy, King Wings, Chili Cheese, lökringar eller Pommes frites! Sjukt jobbigt!

Skönt att komma hem, gick hem och mötte upp Nicklas, handlade på Lidl.
Lite FarmVille när man kommer hem, ta det lugnt, blåsa på blåsorna på fötterna som har kommit från de nya skorna. Imorgon jobbar jag inte alls utan ska ta en kryssning till Riga med mor och far och bo på hotell där en natt. Så då blir det inga serier på ett tag, men jag kommer rita massor där (I hope..).

IMORGON kommer min reklamannons för bloggen synas på http://www.expressen.se/noje mellan kl. 15 och 16!
Alla måste gå in och kolla! =D Rösta även på den snälla snälla!
http://www.reklamfabriken.nu/vote/index/877/1

Såhär ser statistiken ut för september, hade ett par bra dagar.. =(



Kanske skriver imorrn då, om jag hinner, annars ses vi om ett par dagar! Ciao (eller Uz redzēšanos, på lettiska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback