Lyckad träning!

Nu sitter Nicklas och spelar Bioshock, Sonja leker med sig själv (och en sportsbag?), jag sitter vid datorn.

Jag vaknade imorse med världens migrän, tänker "Det finns inte en chans på miljonen att jag klarar att jobba idag".
Men, vem visste att BK är en hemlig cure till migrän? (jag trodde att det var sex..)

Efter jobbet kände jag mig så frisk att vi bestämde oss för att träna pingis. Efter en halvtimme blev vi ensamma i hallen, för de som hade ett bord gick då - annars var det bara vi, och vi hade en kanonträning! Tog fram alla bollar vi hittade och körde övningen "lådan". Det bästa man kan köra! Den ena står med hundra bollar i en låda på sin sida och bestämmer övning till den andra och skjuter sedan i väg bollarna i en jämn ström, utan att stanna.


Väldigt jobbigt, men nyttigt. Vi övade Nicklas på backhandloopar, flippar, skär, forehand m.m.
Vid 21.30 plockade vi ihop bollar, barriärer, bordet och nätet, drog hem. Nicklas cyklade och jag tog tunnelbana.
Efter det här är det macka och te (vi båda har bara käkat en cheeseburgare till middag..) som gäller, till ett Morden i Midsomer. Mysigt! Inget jobb imorrn, men andra viktiga saker! *hemlighetsfull*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback