Jobb, träning, mys

Det har varit en lång dag. Först nu är jag färdig att ta tag i fritiden.

Varit i fritösen och på hamburgerbordet idag, jobbade 11.30-17.00. Sjukt bra pass.

Imorrn har jag bytt till mig 6 timmar jobb, börjar 13 slutar 19.30. Det betyder iaf att jag får vara uppe så länge

jag vill ikväll. Kom hem efter jobbet, åt bacon, pasta och tomatsås, gjorde mig iordning och drog till träningen.
Nicklas cyklade dit, och hem, den galningen! Jag spelade med Tina hela tiden och hon gör ENORMA framsteg!
Det var en skitbra träning. Hem, duscha, rita, te och macka, blogga.

Nu är det dags att mysa i sängen med Nicklas, se Morden i Midsomer på laptopen och ha en bra kväll.
Storasyster Felicia fyllde år idag 10/9.
Det är en liten släktfest på söndag, jag har tre syskon som fyller år i september..


Kommentarer
Postat av: - H *

- myspys!

2009-09-11 @ 00:28:52
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Sarah

Hej

Tänkte bara säga att jag gillar din blogg!

2009-09-11 @ 01:24:15
URL: http://sarahbelkhokh.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grrr sexy

2009-09-13 @ 19:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback