Jävla dag alltså..

Cheeses! Vilken jävla dag. För det första fick jag ju inte så mycket sömn som önskat, det var jobbigt att gå upp.

Idag, mitt på dagen, pajade toaletterna och det blev översvämning över halva restauranten!

Jag pratar brunt, smutsvatten som S-T-A-N-K!

Ingen av prinsessorna i kassan anmälde sig frivillig att hjälpa killarna moppa upp skiten, så det blev ju mitt jobb.

Jag fick inga gummistövlar, jag har hål i mina skor! Nämnde jag att det luktade!

Ok, ett par timmar senare har man reparerat det och moppat upp det, allt är som vanligt.

Jag jobbar över, för en tjej dyker inte upp. Fine, tid är pengar.

Det var värsta bråkstaken på stället (jag jobbar på BK på plattan, för alla som inte visste det), och han kallade min chef en massa saker och påstod att han var en sultan och skulle absolut vila fötterna på sätet.
Jättedrogad, han urinerade precis utanför vår uteservering..
Så väktarna och sedan polisen dök ju upp och tog honom med sig.
Ja herregud, där händer det grejer..

Jag hade bara en grej på min remsa imorse, så ingen att åka hem på. Inga pengar att köpa en ny remsa och inte ens en mobil att köpa sms-biljett.. Så jag gick hem, i mörkret. Slutade vid 20.30, har just kommit hem. Är trött.

Idag fyller Nicklas pappa 50 år!
Grattis på honom, vi har hälsat på Facebook och telefon, festen kommer senare.



Även, IDAG SLÄPPS ROCK BAND BEATLES TILL XBOX360!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har räknat ner till idag, varje dag, de senaste 112 dagarna, och så blir man så pank att man inte har råd
att köpa det.. Jobbigt värre. Men snart så!

Nu är det 110% mys med Nicklas som gäller. Hoppas på favorit i repris med macka, te och Morden i Midsomer.
Vi får se. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback