Flätor eller lockigt?

That is the question. (Läskigt lika bilder, I know)

Har jobbat 11-19.30 idag. Inte så mycket folk,
 flummat runt i kassan med roliga personer mest. Lekt 20 frågor med Jessica, då hon börjar med typ någon rocksångare från Kanada från ett band jag aldrig hört talas om.. Tack för det!

Igårkväll såg vi Sudden Death med Van Damme och lade oss tidigt. Imorrn jobbar jag först 11.30, då vi kan vara uppe rätt sent ikväll. Vi är dock hundvakter så vi får se hur det går med henne.

Vi åt bacon, ägg, vita bönor, potatis till middag.


Nu, faktiskt samtidigt, håller vi på att spela Rock Band II, han gitarr, jag sång.
Vi fortsätter väl med det ett tag, sedan lite Super Smash hoppas jag?
 
Min annons kommer synas nu på http://www.expressen.se/noje så gå in och check it out
(om någon faktiskt råkar print-screena den, skicka till mig på [email protected])
Gå in och rösta på den på länken i min meny till vänster.

Förra inlägget var mitt 100:e! WII!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback