Endless setlist!

Jag jobbar inte idag, hur kan vi då använda denna dag på bästa sätt tänker vi?
Nicklas tyckte att det var att sova till 13.30. Sedan satte han sig och började köra Endless Setlist på Rock Band II
(84 låtar i sträck - utan att pausa!). Jag gick sålänge och köpte en Whopper och en grilled chicken Club från BK, som vi just avnjutit. (Den ena spelar & den andra äter, nästa låt byter man)
Vi beräknar att det kommer ta ungefär 5 timmar. Vi har redan bunkrat upp med proviant, typ godis och cola =D
Fiskgratäng ikväll till middag. Medan han spelar kan jag rita serier, städa, diska, leka med katten. När jag spelar kan han läsa eller whatevva. Hehe. Well spent tuesday ;)


Får se hur många stjärnor vi får. Högst kan man få 420, vi hoppas på över 400, men jag tvivlar.
Nicklas har redan fått 7 låtar 100%, det ska också räknas =P
Hörs om ett år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback