Lundi après-midi

Igår käkade vi pizza, såg Face/Off, tog det lugnt. Te och macka + Morden i Midsomer på kvällen.

Idag har vi inte gjort så mycket utom att gå på en liten utflykt till TTEX, för att köpa "gummi" till Nicklas.
(till hans pingisracket)

Mysigt i solen på Odenplan, lite kyligt bara.

Tog en korv, eftersom jag bara åt två äckliga Ravioli-bitar till lunch (beurke!)

Nicklas, i affären, väljer ut sin platta

Hemma från utflykten, firar med cola, Pringles, salsadip och Rock Band + Super Smash


Nu har jag en halvtimme på mig att packa pingiskläder + skor och sånt, raka benen, klä mig, fixa frisyr, rengöra hans racket, ge katten mat osv osv. Kul att Nicklas provar sitt racket idag! Nu har den färdiga serielistan kommit upp, matcherna börjar 15 oktober med en match på Odenplan (skönt för oss). I'm excited!
För att se hela listan kan man klicka nedan. Ok, gotta go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback