En vanlig fredagkväll

Duschad, färdigäten (pannkakor, mm), färdigjobbad. Hade en jävlig dag på jobbet med utskällningar från arbetsledarna och jobbiga kunder.. Nicklas kom och räddade mig á la Batman kl. 17.15 då jag slutade och vi tog en runda på stan, köpte
present till pappa Peter som vi ska fira imorgon.
Vi bildade en sjö på badrumsgolvet när vi duschade =)

Annars sitter man här med morgonrock och håller på med FarmVille, bloggar lite.
För tillfället är det Rock Band tour nu, jag sång, han gitarr - expert.

Min favoritlåt är verkligen "Reptilia" av The Strokes. Jag vill lära mig att sjunga och spela den på gitarr, samtidigt, på expert, och få 100%. Oh, righ, utan att kolla också. Det låter bra och så utom att det finns ett ställe som förekommer för gitarren två gånger som är svinsvårt. (Plus det faktum att jag just fick 94% på sång..)

Senare blir det väl te, macka och Scru.. eh, jag menar Battlestar Galactica.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback