Bedövad!

Jag är bokstavligen bedövad just nu. I munnen.
Jag har varit hos tandläkaren. Lagat hål. Jag ska aldrig fuska med tandborstningen igen.
Anyhuu, jobbade 11.30-16.00 idag, det var rätt lugnt. Vissa kunder gick mig på nerverna,
men tur att jag är en sådan solstråle! (hah! har lett åt 2 personer idag).

Vi ska på pingisträning ikväll, min bedövning kommer släppa typ kl. 20, känns lite jobbigt..
Nu ska vi precis käka tunnbrödrulle så slutar här. Har fått bilderna från engångskamerorna från festen 22/9,
så alla som vill ha hemsidan där jag lagt upp dem kan ju maila mig =)

Trött, sliten, risig, ont i magen, ont i halsen, ont i huvudet. Livet är great! ;)
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback