Bebis ^^

Två tjejkompisar (en jobbtjej och en pingistjej) har precis igår fått barn! En liten Dennis och en Melissa.
Gud vad kul! Har lite babyfeber själv, psykar tjejerna på jobbet genom att gå runt och väsa "bebis!" i deras öron och se lite galen ut så fort det är någon parvel på besök.

Även om det inte är snart dags för oss så är det ju bra att veta att Nicklas kommer bli en jättebra pappa, det är jag övertygad om!


http://www.youtube.com/watch?v=ossSO45ApxE


Idag har jag bytt till mig ett långt och jobbigt pass. Var på sjuukt dåligt humör hela dagen pga några jobbiga kunder ungefär, hungrig, ont i magen och sånt. Nicklas kom förbi efter en lång cykeltur, då blev det lite bättre.
Åt både lunch och middag där, bra när man är pank.

Kl. 20 drog jag och Nicklas till Fabian, som fyllde 23 år idag. Grattis grattis.
Vi åt tårta, snackade, såg Office Bloopers.


Sedan gick vi hem till Odenplan, det var lite kyligt.
Lite dator, lite mys, macka och o'boy + Scrubs.
Hoppas på något roligt spel nu, börjar först kl. 13 imorrn, så får vara uppe sent ikväll =D 

 


Kommentarer
Postat av: Fabian

Lite dator, lite mys, macka och o'boy + ....Battlestar Galactica?

2009-09-25 @ 02:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback