Alltså..

Varför har jag ALLTID huvudvärk när jag INTE jobbar och mår alltid jättefint när jag jobbar?

Det hade ju förstås varit värre tvärtom, men när man väl har helg och vill hitta på något så ligger jag bara som en död padda och skriker på Nicklas för att han vill ha in lite ljus i lägenheten.

 

Igår blev det sent. Vi såg "Låt den rätte komma in", väldigt bra film! Gjorde popcorn och käkade, hade lite "mys", låg och snackade rätt länge.
Eftersom vi är panka, eller vet att vi kommer vara panka snart, har vi gjort hela helgens matinköp redan, bestående av typ bacon (extrapris), ägg, falukorv, våfflor, pasta, cola (extrapris), potatis. Det känns bra!
Och det är inte såna grejer vi brukar käka på helgen precis.. Nu till lunch ska vi käka pannkakor eller våfflor.
Ska lägga upp "Fanny tipsar" om en av mina favoritfilmer sedan. Nu Maaaat!


Kommentarer
Postat av: - H*

- tack för din kommentar dear! haha van damme är lätt hetast, fuck dem som inte håller med oss : ) haha grr!

2009-09-05 @ 17:47:02
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback