50-årsfest!

Har inte skrivit på hela dagen för att jag har legat i sängen med migrän.
Idag firade vi Nicklas pappa Peter, att han fyllt 50 år. Vi gjorde iordning hans fina delikatesskorg och drog till
Barkarby Station kl. 19 (Martin var med oss, mötte oss i Sumpan) där Peter hämtade oss.


De som var där var Peters flickvän Kicki, hennes son, syster + man, vidare Kickis föräldrar och två systerbarn (en annan syster än den som var där), och så jag, Nicklas, Martin från Peters sida. Vi satte oss i soffan och åt snittar och drack bål när vi kom. Skålade för födelsedagsbarnet.
Lilla Maja blev genast en favorit hos både mig och Martin ;)

Det serverades taco, med många goda ingredienser! Nammie!


Sedan var det förstås Guitar Hero uppe i sonens rum. Tävling mellan de fyra "pojkarna".


Den fina tårtan med Peters eget foto på! (och god var den också!)

Han tyckte om vår korg väldigt mycket! =)

Jag och Martin står och väntar på bussen.

Någon hade verkligen vandaliserat busshållplatsen..

På pendeltåget hem, klockan var halv 1.

I hissen pucklade jag på Nicklas, han valde att krypa ihop i en boll =D (à la Buster från Arrested Development)


Mitt huvud mår lite bättre efter att få komma hem och ta det lugnt, ta av sig sina strumpbyxor och spela lite Rock Band. Vi kanske hinner göra något kul ikväll, men mest längtar jag till sängs..


Kommentarer
Postat av: Fabian

Måste ju säga vem som vann Guitar Hero-fighten juh

2009-09-27 @ 02:37:00
Postat av: Fanny

Hehe, Nicklas vann solklart "Bästa Rockartist" och Patrik (systersonen på ca 9 år) vann "Bästa Show"

2009-09-27 @ 02:39:04
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback