Harry Potter och Dödsrelikerna

Orkade knappt nämna den här dagen, men nån gång om 10 år läser jag igenom allt det här igen och undrar
"vad fan hände den tisdagen?". Somnade halv 5 imorse, blev väckt av chefen Oscar kl. 9.30. "Kan du komma in och jobba?" I don't see why not. Stod ETTA PÅ BOARD UNDER LUNCHRUSCHEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN EVER.
Under hela dagen stod jag och gjorde hamburgare, it's HUGE! Först med Maria, sedan med Sandra.
Visste inte alls när jag skulle sluta, men jag fick gå 5 (wow!)
Hem, däcka i soffan. Ingen av oss orkade laga falukorv så vi beställde en pizza. Mexicana med gräddfil.
Blä, inte så god som jag trodde. Det var inte gott med köttfärsen och vitlöken, tacka vet jag vår Azteka.
Läser sjunde Harry Potter på jobbet, kanske världens bästa bok?

Jobb 9 timmar onsdag (match därefter), 8 timmar torsdag, eventuellt 4 timmar fredag, 8 timmar lördag.
Nicklas spelar MoH, jag Tetris på Facebook. 


Kommentarer
Postat av: Rickard

Troligen världens bästa bok!

2009-10-23 @ 17:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback