Lugn söndag

Gick upp klockan kvart över 9 imorse för att åka och lämna nycklar till pingishallen.
Spelade DS på tunnelbanan, handlade cola innan jag kom hem och lade mig att sova igen. Vaknade då 13.00.
Fiskgratäng till lunch. Mycket spel för Nicklas, farmville och serier för mig.
Han drog till Lindhagen själv och handlade middag, som jag lagade. Det var sjukt gott med kyckling och potatiscroquetter! Längesedan nu..


Märk de fina Batman-underläggen!


Här är kanske världens lataste katt.. =)


Nu ska vi dricka lite cola, käka pringles med salsadip, se V för Vendetta antagligen.
Auditionsak imorrn kl. 13.25. Precis lagom tid. Träning på kvällen. Todie!


Kommentarer
Postat av: kissiepojken

ser gott ut!

2009-10-18 @ 23:46:03
URL: http://kissiepojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback