Lite blandat..

Nicklas sitter med Need For Speed, jag surfar runt på datorn. Ett par grejer att skriva om bara.
Var i broiler hela dagen igår, i kassan hela dagen idag. Man får iaf omväxling. Skulle jobbat till 17, men bytte med Sandra och slutade istället 19.30. Tina hade kommit och käkat hos mig strax innan och vi drog till träningen tillsammans.
Det här är en bild från Retro Gathering för ett par veckor sedan, WERY från cowabunga fotade oss =)

Nicklas har fått tillbaka resultatet på sitt första franskprov, bara ett par smååfel (typ du behöver inte fråga La Notre Dame s.v.p när du frågar om vägen och sånt).

I am soo proud of him! <3

Hade en rolig kund med 27 beställningar (de kom från en skola), så jag och Karro hade kul där i typ 15 minuter och plockade ihop en jävla massa pommes och drickor..
Här är kvittot (det gick "bara" på 1236 kr..)


Jag har bytt med Karro att jag jobbar 11-19 på lördag (!), behöver verkligen timmarna.
Då ska ändå Nicklas åka ut till Rimbo för att byta däck på hans mammas bil.

Träningen idag gick jättebra! Vi båda var väl lite slöa, men Tinas skärningar är kanon! På min nivå när jag hade spelat i typ ett par år.. Kul att spela med henne! ^^




Imorrn blir en lugn och skön dag (förhoppningsvis). Får vila ut och kanske bli av med lite ryggont och diverse träningsvärk. O'boy, macka, mysig film awaits us ikväll iaf. Kanske rita lite?


Kommentarer
Postat av: GudModerOst

Vilka fina bilder.... INTE...

Fråga Tina hur man spelar pinings.

"Jo man håller armarna rakt ut från kroppen och står där. Bollen ska inte träffas för den kan explodera."

Hahahahah ^^ Sjukt fin bild och jätte bra blogg i övrigt Fanny. Forsätt skriva så slipper ni bli terroriserad av oss varje dag:D

Kramar GMO

2009-10-23 @ 00:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback